Krótka historia

Kierowca wyjeżdża z dostawą na 5 km i nie wiadomo kiedy wróci. Jak są korki może być po godzinie. W tym czasie spływa kilka zamówień w różnych kierunkach i wszystko się wydłuża. A jak zatrudnię dwóch, to dostawa będzie mnie kosztować 20 zł i nie będzie się opłacało wozić wcale. (wypowiedź jednego z restauratorów)

Każdy to zna. Zamawiasz jedzenie z dowozem. Czasem wszystko jest w porządku - szybko i ciepłe. Czasami czekasz z niezrozumiałych powodów 2 godziny, po czym dostajesz zimną pizzę.

Zaczęliśmy się zastanawiać z czego to wynika. Czy rzeczywiście dostarczenie ciepłego posiłku w rozsądnym czasie jest tak skomplikowane?

Po kilkunastu spotkaniach z właścicielami i managerami różnych restauracji - wszystko było jasne. "Nie ma reguły ile będzie zleceń" - słyszeliśmy ciągle. "Kierowca dzwoni że zepsuł się samochód i nie ma kto wozić." - powtarzało się na każdym prawie spotkaniu.

Przemyśleliśmy temat i stwierdziliśmy, że wożąc na większą skalę oraz wykorzystując nowoczesną technologię i zwinność skuterów można to zrobić efektywniej, taniej i uwolnić restauracje od tego typu problemów.

Podczas długiego majowego weekendu 2014 roku postanowiliśmy spróbować. Mieliśmy wszystko co potrzebne - doświadczony zespół bardzo zdolnych i ambitnych ludzi, chęć podjęcia nowych wyzwań i przekonanie, że możemy stworzyć świetną usługę, która odmieni sposób w jaki wozi się jedzenie.

2 czerwca 2014 roku dostarczyliśmy nasz pierwszy posiłek i... natychmiast zaczęliśmy wyciągać pierwsze wnioski oraz wprowadzać liczne usprawnienia.

W 4 tygodnie stworzyliśmy pierwszą wersję oprogramowania, kupiliśmy skutery i inny konieczny sprzęt, wyposażyliśmy pomieszczenia, zatrudniliśmy pierwszych ludzi, a co najważniejsze - znaleźliśmy odważnych (a może trochę szalonych) restauratorów, którzy chcieli z nami współpracować (pozdrawiamy Was!).

Dzisiaj z przekonaniem możemy nazwać się liderem usług dostawy posiłków. Jako jedyni utrzymujemy średni czas dostawy na poziomie 34 min. Zaufało nam już kilkadziesiąt restauracji - znanych i uznanych przez klientów - a nieustannie przybywają kolejne.

Zatrudniamy kilkudziesięciu kurierów. Wdrożyliśmy wiele, niespotykanych nigdzie indziej innowacji. Nie zadowala nas jednak to, co mamy. Z pełnym zapałem i przekonaniem rozwijamy się dalej, codziennie pracując nad szybkością i jakością realizowanych przez nas dowozów.

Referencje

Joanna Jakubicka, manager
Rozpoczynając współpracę z firmą Stava – rozpoczynaliśmy również dowozy do klientów. Na początku obawiałam się czy kucharze i obsługa lokalu zdążą na czas przygotować posiłki – bałam się opłaty postojowej. Okazało się, że wszystko udało Nam się dograć i nie ma z tym problemu. Dzięki firmie Stava zyskaliśmy nowych klientów. Obecnie mamy kilka dowozów dziennie, i z dnia na dzień jest ich coraz więcej. Najbardziej podoba mi się prosta aplikacja i klarowna współpraca. W razie potrzeby obsługa może liczyć na pomoc koordynacji. Jesteśmy w stałym kontakcie, co bardzo ułatwia pracę. Zdecydowanie poleciłabym współpracę z firmą Stava innym restauracjom. Przede wszystkim ze względu na jasno określoną współpracę, prosty sposób zamawiania kurierów, gwarantowany czas dostarczenia posiłków oraz zdecydowanie mniejsze koszty niż zatrudnienie własnych kurierów.
Ewa Łukaszun, właścicielka
Dzięki dowozom wzrosły mi obroty, bo wcześniej nie woziłam wcale. Współpracując ze Stavą nie muszę zatrudniać i wynagradzać kolejnych ludzi oraz utrzymywać swojego sprzętu.
Kiedy zaczynaliśmy współpracę bałem się o czas dostaw i stan dostarczanych posiłków. Nie ma z tym jednak problemów. Dzięki współpracy ze Stavą mam mniejsze koszty utrzymania i zatrudniania pracowników. Cały problem z pracownikami Stava wzięła na siebie. Podoba mi się łatwość zamawiania kurierów oraz bardzo dobry kontakt z firmą i kierownictwem. Wszystkie sprawy załatwiane są bardzo szybko. Poleciłbym usługę innym.
Piotr Ratuś, właściciel
Profesjonalizm, jakim się wykazują pracownicy firmy Stava sprawia, że współpraca jest więcej niż satysfakcjonująca. Pracownicy firmy Stava szybko dostarczają jedzenie, czego wyrazem jest zadowolenie moich klientów wyrażane w opiniach na wielu portalach internetowych. Polecam.
Daniel Numan, manager
Bardzo dobry kontakt telefoniczny z centralą. Czytelna i prosta w obsłudze aplikacja do zamawiania kurierów. Mili kurierzy. Stava odciążyła nasz lokal od częstych problemów z zatrudnianymi przez nas wcześniej kierowcami.
Jarosław Fedorczuk, właściciel
Podejmując współpracę obawiałem się, że firma nie da rady. Tak się nie stało. Dzięki Stavie odpadła mi część spraw związanych z pracownikami, zwiększyła się możliwość i wydajność dostaw przy minimalnie niższych kosztach. Podoba mi się, że firma ciągle szuka lepszych rozwiązań by poprawić usługę. Polecam współpracę ze Stavą. Na początek odpada koszt utrzymania w gotowości kierowców przy rozkręcających się dostawach.

Kontakt

  • Stava sp. z o.o.
  • ul. Kowalska 1
  • 45-588 Opole, Polska
  • KRS: 0000453386
  • NIP: 7543071410
  • REGON: 161514837
  • Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy KRS

Oddziały regionalne

  • Oddział Wrocław
  • ul. Tadeusza Kościuszki 124a
    50-439 Wrocław, Polska
  • +48 71 70 70 224
  • Oddział Opole
  • ul. Kowalska 1
    45-588 Opole, Polska
  • +48 71 70 70 257